Ferie + Bryllup = Drømmen

Å planlegge et bryllup i utlandet er ikke bare bare. Når man skal på ferie i samme slengen så må alt planlegges til punkt og prikke.
Jeg er blitt reisevant og har lært meg å pakke kun det som trengs, men med barn så må jeg lære noen triks for å ikke bære meg ihjel. I fjor reiste jeg alene med Eugenia, og da hadde jeg 1 koffert, en prampack, sekk på ryggen og ungen i bæresele på magen. Det var uaktuelt og gjøre igjen. Da måtte jeg tenke meg nøye om hva jeg kunne gjøre for å slippe noen ting.
Det første jeg kvittet meg med var prampacken. Min personlige mening er at den er stor og tung å drasse på. Så istede for å ta med den i år så skaffet jeg meg ny vogn av merket babyzen, noe jeg ikke kunne blitt mer fornøyd med. For det første så er vognen såpass liten når man klapper den sammen så den tar ingen plass. Den er utrolig god å kjøre og kan brukes helt til du skal inn på flyet og legges i bagasjehyllen. Jeg har vognen som heter yoyo+ som er fra 6 måneders alder og oppover.

IMG_0189

En annen ting jeg har fått testet er den berømte Bedboxen. Eugenia er ei livlig jente som har litt lakenskrekk, men takket være Bedboxen så sovnet hun på flyturen. Bedboxen er enkel og sette opp, lager plass for barnet slik at barnet kan sove godt på flyet, og i tillegg er det plass til pute,teppe,bamse og en ekstra ting barnet kanskje ønsker å ha med på tur. Både vognen og Bedboxen fås kjøpt hos barnombord. Ønsker du å vite mer om produktene så kan du gå inn på deres hjemmeside.

Barnombord har virkelig blitt en av mine favorittbutikker. Jeg hadde med meg wow kopper, packin smart til både flytende veske og tørrvarer som f.eks snacks. Og det er flere ting jeg gleder meg til å teste ut. Man får alt som trengs til reise enten det er utlands eller innlands.

I forhold til bryllupet så ble det en del og drasse på likevel. Men det var så verdt det. Dagen var magisk, og mer enn hva vi kunne drømt om. Vår weddingplanner kom med makeup artist og frisør til hotell rommet, slik at jeg og min forlovet slapp å stresse ut men heller kunne slappe av på rommet med litt vin mens håret og sminken kom på plass. Hun hentet blomster, kake og alt som måtte ordnes. Vielsen hadde vi på stranden i Fort Lauderdale, med prest fra Sjømannskirken. Etter dette hadde vi snacks, 3 retters og fri bar. Dere kan jo tenke dere selv hvordan det endte. En dag vi aldri vil glemme.

Dere kan følge meg på frkprinsessemamma på Instagram. Takk for at dere fulgte meg på reisen via barnombord sin snap!

Leave a Reply

