Hurra! Vi feirer 1000 følgere på Facebook!!

Endelig har vi nådd målet vårt i denne omgang på over 1000 fans på Facebook. Vi ønsker selvsagt å feire dette på skikkelig vis, og hva er vel bedre enn å prøve lykken i vår nye konkurranse der du kan vinne et av våre mest brukte og etterspurte produkter..?

Bilde

Premien denne gangen leveres i samarbeid med Stokke og selvsagt er en

Stokke PramPack til en verdi av kr.1499,-

Bilde

Vi kjører konkurransen i gang i dag og den vil vare helt fram til trekning den 4.februar!!

Den første vinterferie-uken her til lands er i uke 7 noen steder, og vi vil jo prøve å rekke fram til vinneren før de skal ut på tur..

Les gjerne mer om HVORFOR Stokke PramPack er så genial HER.

Ok, hva må du gjøre for å bli med i trekningen?

Vi ønsker å gi noe tilbake til en av våre fans på Facebook, det er der vi er lettest tilgjengelig for våre kunder, der kan dere stille spørsmål, dele bilder og erfaringer og samtidig få med dere siste nytt av våre produkter, og ikke minst de forskjellige tilbudene vi har.

Derfor vil vi gjerne trekke en vinner blant en av våre Facebook-fans. Nå har vi ikke lov til å trekke en helt vilkårlig utifra hvem som liker oss der inne, så dere er nødt til å legge inn en kommentar under DETTE innlegget på bloggen. Det er ikke en forutsetning at dere må dele Facebook siden vår til andre, men det hadde selvsagt blitt satt stor pris på det også. Kanskje vi når 2000 fans også en gang?

Legg gjerne inn en kommentar på Facebook også, at dere er med i konkurransen, skal krysse fingrene for dere alle! 🙂

(Dette er grunnen til at vi ønsker oss enda flere fans på Facebook.)

Da gjenstår det bare for oss å ønske dere alle sammen lykke til, så sees vi på Facebook?

Konkurransen er avsluttet.

173 thoughts on “Hurra! Vi feirer 1000 følgere på Facebook!!

  1. Jeg er også med! (selv om jeg akkurat har bestilt leie av prampacken via dere;)). Men skal jo på reise senere, også! Juhu:)

  2. Jeg er med! 😀 Har alerede brukt dette produktet flere ganger, og er kjempefornøyd! 🙂 Det var en gang jeg ikke fikk tak i prampack, dette resulterte i ødelagt vogn (Heldigvis erstattet av flyselskap/forsikring) Har også Cares selen, å den er heelt super!! 🙂

  3. Følger dere på facebook, og planlegger å leie div produkter neste gang jeg skal ut å fly. Har tre barn på. 2mnd, 1,5 og 5 år, så noen lure hjelpemidler for å gjøre flyreisen lettere kommer godt med!! Ønsker meg en prampack.

  4. Denne er helt genial, har vært i utlandet med vogn og pakket i prampack, utrolig hvor mye man får plass til:-)
    Jeg er med og krysser det som krysses kan:-)

  5. Gratulerer med 1k fans! Måtte det bli 2k!

    Delt og likt på FB. Så er med andre ord med i trekninga, og håper på å kunne dra med seg vogna når me skal heim til familien min, utan å vere redd for at ho blir ødelagt.

    Anne
    anneatrazumny.no

  6. Vil veldig gjerne få være med i trekningen, og en liten ny deling av siden gjorde jeg. 1000 fans er stort, alltids plass til flere, vil jeg tro, smil!

  7. Jeg vil gjerne være med på dette. Har vært liker en stund på FB og delt siden deres, da jeg syns det er en nyttig og fin side. Jeg ønsker å vinne denne til min datter som fødte mitt første barnebarn i fjor 🙂

  8. Jeg trodde helt sikkert jeg hadde lagt igjen en kommentar, men siden den ikke er her får jeg prøve igjen 😉 Jeg er helt klart med på denne! Vi reiser med to små barn 4-5 ganger i året, og har ønsket oss PramPack siden den kom ut!
    Gratulerer så mye med 1000 likere, måtte det bli enda flere! 😀

  9. Det hadde vært helt supert å vinne en prampack så slipper vi å risikere å ødelegge den dyrebare vogna vår. For reise med baby skal vi jo 😀

  10. Hei og godt nyttår!
    Har gått 3 barn de fire siste årene og akkurat flyttet tilbake til Norge etter et 4 års langt opphold i utlandet! Har reist mye med barna og jeg har nesten ikke tall på hvor mange barnevogner som er gått i stykke iøøpet av denne tiden med reising! Så med dette ønsker jeg meg en Stokke PramPack av hele mitt hjerte<3 Har innsett at det er noe slik vi virkelig trenger! Skal ta fly i april med hele familien og kanskje er jeg så heldig å vinner en slik til da! Krysser fingrer og tær;)
    Mvh Siw Benthe!

  11. Dette er lånt og prøvd ut av oss,
    og storfornøyde vi ble forståss,
    helt til Australia vi faktisk dro,
    på familiebesøk med en under 2,
    mellomlandinger og handtering,,
    og når vogna sku’ taes opp til vurdering,
    den var fortsatt som ny, ingen skrammer og tull,
    ja Pram pack, den står da jaggu til gull,
    enkel å bære, og langt mindre drass,
    på pallen den burde få sin plass
    over “må ha” produkter til lillemann,
    ja dette produktet, det holder vann!

  12. Etter å ha kun kjøpt brukte vogner til minstejenta, har vi nå investert i en splitter ny vogn til nr to som er ventet til sommeren. Den nye vogna fortjener å bli tatt godt vare på!

  13. Det hadde ikke vært dumt å vinne denne:-)
    Håper også dere rekker 2000 fortjener det virkelig:-* god ferie til dere…

  14. Jeg trenger en veeeeldig, ettersom jeg min mann bor i utlandet og vi reiser mye frem og tilbake. Foreløpig har vi lånt eller brukt bobleplast :/ hadde vært deilig med egen. Har også delt på facebook 🙂

  15. Denne vil jeg også veldig gjerne vinne. Vi skal ut og fly i påskeferien så da hadde det vært supert å ha en Prampack 🙂

  16. Jeg vil gjerne vinne en prampack, vi skal til syden, og jeg tør ikke å ta med hovedvogna til junior. Skulle også ønske at dere begynte med utleie i Ålesund, her er stor etterspørsel! 🙂

  17. Dette hadde vært topp å være den heldige vinner av. Jeg deler siden på min profil, så kan mine venner også få muligheten tilå bli kjent med dette fantastiske produktet 🙂 🙂 🙂

  18. Vi skal på tur til USA til sommeren og vil gjerne ha med oss prampack i bagasjen for å beskytte den flotte barnevogna vår. Den forrige ble ødelagt på en flytur uten prampack……krysser fingrene!

  19. Forrige gang vi fløy, gikk vognen i stykker. Nå som alle skryter av PramPack, bare må vi ha det til vår neste reise med barna! Turen går til USA i mars, og vi håper PramPacken vil passe godt på vogna på flyturen over Atlanteren! Dersom vi vinner (og den funker) skal vi love å være gode ambassadører for produktet :))

  20. Åh det hadde vært topp og vunnet en slik en til årets sommerferie med da en 3 mnd gammel baby med på reisen 🙂 Jeg både liker og deler siden deres 🙂

  21. Denne hadde vært kjempefin når vi i mai skal til Dubai med hele familien inkl vårt foreløpig eneste barnebarn. Kunne vært koselig å overrasket de unge foreldrene med en slik fornuftig og bra ting.

  22. Kjempebra produkt som vi virkelig har behov for siden vi flyr veldig ofte mellom øst og vest i Norge:) skal nå prøve ut flyebaby på langtur, så er veldig spent på det produktet og:) deler nå:)

  23. Skal ut og fly med vogn for første gang i påskeferien, så hadde vært supert å vinne en slik en! 🙂

  24. Åh… for en genial premie. Har ønsket oss dette produktet kjempelenge,men har aldri væry. Vi er ute å flyr minst 2 ganger i året og har mange ganger tenkt,at dette produktet har vi skullet hatt. Og nå ha muligheten kommet her med å vinne. Kjøpte også flyebaby til sydenturen tidlig januar. Den reddet vårmtur for åmsi det slik. Geniale produkter 🙂

    Deler gjerne mr mine fb venner. Og så krysser jeg fingrene for at vi vinner 😉

  25. Denne ville være kjekk å ha på årets familieferie til Thailand..! 🙂 Vi kommer nok også til å ordne oss en FlyeBaby, men vurderer om vi skal kjøpe eller leie… Skikkelig lurt konsept, dette! 🙂

  26. Jeg har temin med første barn 5 mai, en prampack hadde vært toppen 🙂 Håper dere får mye mer enn 2000 likes 🙂

  27. jeg ønsker veldig gjerne å vinne denne, siden vi har mye familie i utlandet, og da hadde denne vert perfekt, siden det blir endel reising 😉

  28. Blir så glad når jeg oppdager “nye” sider med gode produkter! Vi skal på et par ferieturer i løpet av året og jeg har lurt på om trenger en prampack, og kanskje noe annet også! Jeg har likt siden deres på FB, delt også 🙂 Krysser fingrene for prampack!

  29. JEG VIL OGSÅ VELDIG GJERNE VINNE :)) Vi fikk låne en prampack av ett venne par av oss når vi reiste til Italia i fjor sommer og jeg er utrolig imponert, genialt produkt.. Rommet en stor vogn + reise seng.. Lyst på vår egen så håper vi vinner 🙂 Liker på Facebook.

  30. Jeg bor på østlandet mens hele min familie bor i Nord-Norge, blir derfor mange flyruter på oss så en pram-pack står høyt på ønskelista!!

  31. Jeg er med 🙂 Kunne virkelig trengt en slik til alle reisene våre, og spesielt når man ser hvor fort vognene blir ødelagt uten 😦 Også tar den jo ikke stor plass når den ikke er i bruk 😉 Og forresten hvor mye nyttig for flyreise med barn dere har på siden deres, dette skal gåes godt igjennom før sydenturen til sommeren med både baby og 4 åring 😉

  32. Her snakker vi om en genial oppfinnelse som sørger for at noe av det mest essensielle blir bevart så forsvarlig som mulig når småbarnsforeldre skal ut på tur. Man er relativt sårbar dersom man blir stående uten vogn midt i Barcelona på en langhelg i barselspermisjonen. Da kan drømmen om shoppingtid med minsten og tapaskveld hvor han dupper til temperamentsfulle flamecorytmer straks gå i den spanske vasken.

    Ikke minst kan jeg tenke meg at de stakkars stuerene får en lettere hverdag med tanke på at de slipper å finne på alskens kreative innslag for å få et ok grep om bagasjehåndteringen.

    Det er selvsagt et aldri så lite innhugg i økonomien å gå til innkjøp av denne, men da er det jo supert at man har muligheten til å leie det.

    Jeg vil mer enn gjerne vinne en PramPack – noe annet hadde jo vært galskap! 🙂

  33. Liker 🙂 Denne kunne jeg ha tenkt meg 🙂 Hadde vært lur på en tur jeg var på for en uke siden 🙂 men istedet kjøpte jeg meg flyebaby 🙂 og den var iallefall genial 🙂

  34. synes dere har så mange GODE reisetips for barnefamilier!! en prampack hadde vært super til minstemann. savnet en slik en til de større barna mine når de brukte vogn men da fantes den ikke.

  35. Jeg elsker Prampack! Helt avhengig av den når vi skal ut på reise. Har prøvd den både utenlands og innenlands, fungerer like godt. Det som er så bra er at det er så god plass i den og at vogna er trygg. Har leid den hver gang, nå vil jeg eie. Hurra! Gjør meg en vinner:-)

Leave a Reply

