Crew: “Dette har jeg aldri sett før, så utrolig smart!”

Reise med baby og smarte “reisedingser”..

Liten pilot - på vei til nye eventyr med produkter fra BarnOmbord
Liten pilot - på vei til nye eventyr med produkter fra BarnOmbord

Det finnes en jungel der ute som tilbyr smarte løsninger til Globetrottere i dette landet. Voksne sådan.

Jeg fant en artikkel som VG hadde lagt ut her, og midt inni lesing om reise-safe, supertruse og giftpumpe, slår det meg atter en gang, at fokuset ikke er på “reisedingser” til små barn.

Heldigvis finnes det mange fine produkter som kan lette din reise med baby, og ikke bare navne-armbånd til turen.

Turen skal liksom prøves å nytes litt før man kommer så langt at man setter armbåndet på barnet.

Flyturen kan for mange være en eneste lang prøvelse for veldig mange, og dette ønsker hvertfall BarnOmbord og gjøre noe med.

Vi jobber iherdig med å finne nye og spennende løsninger som vi kan tilby til norske foreldre. Og mange av våre produkter har vi lykkes med.

Jeg tar det som et stort kompliment, når crew-besetningen stopper opp og er veldig interessert i alle våre produkter vi tar med på tur – ja vi har med så mye vi kan. “Dette har jeg aldri sett før, så utrolig smart!” – den setningen fra en av dem teller mye for oss, da vet vi at vi har et nytt og spennende produkt, som vi kan tilby. På en annen side tenker jeg: bare vent, snart ser du dette overalt..

Og det er da jeg spør: Hørt om BarnOmbord før..?

www.BarnOmbord.no
http://www.BarnOmbord.no
Leave a Reply

