Fly med barn – easy peasy sa du..?

fly med barn
fly med barn - utfordrende sa du..?

Finn 2 feil.. fly med barn har vel aldri vært enklere..?

Det er vel bare å kalle en spade for en spade, og det gjør man vel i aller høyeste grad med dette bilde..? Hvorfor kjenner jeg meg så VELDIG igjen tro..? hehe

Reise blogg – fruen har da vel egne erfaringer og by på.. Kjenner jeg får reise med baby og små barn langt opp i halsen ved det bilde her.. Are u with me? Men det er jo slik det kan være. Dessverre… Nå har ikke BarnOmbord hverken gratis barnepass eller sovemedisin som det ble etterlyst om her en gang, men det hadde vært noe det for alle som skal ut å reise. TENKE seg til, da hadde det blitt reise blogging her da… Eller kanskje ikke..

Det finnes heldigvis andre produkter man kan skaffe seg før take of.. Kjenner jeg er litt glad for det jeg.. Tross alt…

Leave a Reply

