Flere turer på fly med baby? Årets nyttårs-forsett..?

Håper alle har hatt en flott jule-feiring!

Her har man selv vært i luften. Dog ikke på fly med baby, de var parkert hjemme denne gangen..

Men jeg fikk sitte ved siden av en på flyet, som hadde hendene fulle til tider.. hehe.. To år gammel var den lille pjokken, akkurat hatt bursdag. Stakkars.

Og der skulle han sitte, i setet sitt. I “kun” en og en halv time.. Den tiden kan være LANG nok for alle og enhver… Det vet alle som har vært ute å reist med fly med baby… – stor eller liten..

Nå var ikke dette en baby i den forstand, men en lite barn. Et lite barn med MANGE meninger..

Det forundrer meg, særlig når vi selv sitter på et sånt fantastisk produkt som CARES-selen vår, at ikke flere ønsker å bruke slike produkter når de skal reise på fly med baby eller småbarn.. Dette er jo utfordringen i seg selv, at folk får VITE om hva vi faktisk driver med og kan tilby.. 🙂

Jeg kunne jo ikke dy meg selvsagt, og fikk gitt ut et visittkort til den svette pappaen, med litt informasjon om våre produkter.

Han så veldig takknemlig ut, så da er jeg fornøyd! 🙂 En stk mindre stresset forelder ; CHECK..

DET var en god nok start på 2012 for min del hvertfall..

GODT NYTTÅR!

Leave a Reply

